joi, 16 februarie 2012

Iubirea de mama

Ieri puiutul meu a avut febra mare. As zice ca trebuie sa fii mama ca sa intelegi prin ce-am trecut. Doar ca, de data asta, totul a fost diferit. Am refuzat sa ma las prada fricii si mi-am umplut inima cu iubire. Undeva, in strafundurile mele, am gasit o putere deosebita care m-a ajutat sa fac tot posibilul pentru scaderea temperaturii. Si am reusit.

Oare de unde iau mamele atata iubire? Prima data ti se umple sufletul atunci cand faci cunostinta cu puiutul tau. Atat de mic si de vulnerabil, copilul tau iti ofera noi teritorii de explorat in strafundurile inimii tale. Pana atunci stiai doar de iubirea de fiica, de sotie sau iubirea fata de cei din jur. Acum totul e schimbat. Esti plina de speranta pentru viitor dar si de temeri: daca nu ma descurc?, daca il/o voi rani?, daca se imbolnaveste?... Apoi, pe masura ce copilul tau creste, observi cu incantare ca si dragostea ta pentru el creste proportional. Si cand crezi ca nu mai are unde sa creasca, ea devine tot mai mare si mai cuprinzatoare.

Indiferent de varsta copilului tau, el mereu va ramane puiul tau. Veti creste si va veti maturiza impreuna, ii vei fi alaturi in toate etapele vietii si, la un moment dat, vei descoperi ca copilul tau te-a ales cu un scop, acela de-al invata cum sa traiasca in lumea asta. Si atunci vei stii ca a sosit momentul sa-i dai drumul. Dar iubirea va fi tot acolo, mai mare si mai cuprinzatoare ca niciodata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu